4 thoughts on “sza…sza…szarlotka Basiowa

  1. Bardzo sympatycznie tutaj 🙂 Podoba mi się taki sposób „pisania” posta, ja czasami już nie wiem co mam we wstępie nabazgrolić 😉
    A ta szarlotka…. domyślam się jak smakuje… Jest po północy, ja od 19.00 niczego nie miałam w ustach i nie mogę na to patrzeć!!! Chcę taką!!!! Zostaje mi wierzyć, że mi się przyśni kawałeczek z tą kawką. Pozdrawiam 🙂

  2. crummblle ❤
    smakowała 🙂 niesamowicie 🙂
    zaczęło się od tego, że chciałam aby Dziedzic znał smaki babciowych sztandarowych dań 🙂 to teraz będzie mógł jeszcze zobaczyć 😀 a i ja się nie pomylę za pół roku 😀 a jaką mi to sprawia przyjemność do tego! ho ho 😀
    pozdrawiam! 🙂

Skomentuj

